tjejbloggarna

Alla inlägg under oktober 2013

Av tjej bloggarna - 11 oktober 2013 22:38

Jag har bestämt att lägger ner bloggen eftersom det ändå inte går bra, vi har heller aldrig riktigt haft tid att skriva inlägg..

Men om ni vill ha mer av mig som bloggade under namnet "Elle" så kan ni hitta mig på http://wealllovebeauty.bloggplatsen.se/

Inläggen som jag har skrivit har jag kopierat och klistrat in i inlägg som kommer under veckan på den nya bloggen.

Namnen var bara bloggnamn så ni bara vet och jag heter engetligen Emilija.


Har ännu inte pratat med dem andra men vi får se hur vi gör, om vi raderar den eller har kvar den här bloggen öppen.


// Emili

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår blogg! vi kommer att tipsa om olika saker te.x. hälso & skönhets tips. Och om olika fina naglar :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du någon blogg?
 Ja
 Nej
 Jag delar med någon annan
 Jag läser bara andras bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Winnie The Pooh Eeyore

Penguin

Newton


Ovido - Quiz & Flashcards